Torsdag


God morgon people!
Hur är läget med er idag? Själv mår man toppen. Drömt en rolig och bra dröm och jag har massa roliga saker att fixa idag. Så det blir nog toppen ska ni se hehe! Idag ska jag:

* Snacka massa med Charlotte *hemligt hemligt*
* Jag ska till stallet och sko Docka så jag kan rida henne normalt :P
* Jag ska  städa lite hemma här
* kolla på high shool musical 3 som jag fick med lovefilm.se och skicka tillbaka dem också!

annars blir det väl lungt. Får se om jag sätter mig en sväng på motionscykeln idag istället. Beror på hur slut jag är efter stallet haha. Hoppas ni får en bra dag idag så hörs vi lite mer, kanske med en videoupdate! kanske inte ;)

Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

tack :-)

har precis rensat buren på min små ninisar!

2009-08-06 @ 10:17:38
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
Postat av: Tessan

sv: hehe han va supersnygg i filmen ju. Han är två år äldre än jag räknade jag ut xD

2009-08-06 @ 11:34:26
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0