Plugg för hela slanten



GOD MORGON ! Idag är det tisdag och jag ska plugga. Var faktiskt inte så många sidor som jag behövde läsa nu denna vecka (bara 100 ungefär) vilket kommer ta någon timme bara så jag ska göra det nu på en gång faktiskt. Sen blir det till att träna yoga så man får igång ryggen igen efter att jag ramlade av. Shit vad det gjorde ont i den igår när jag red. Inte bra, jag har redan gjort sönder min rygg tillräckligt sen olyckan känns det som. HOPPAS DET GÅR ÖVER !!

Vad händer mer idag då? Jo tänkte fota dagens outfit, det är på tiden va? haha. Efter det tänkte jag åka till stallet och rida Docka såklart. Ska fota hennes saker som jag köpte på Gekås också såklart. Medan de är rena och fina hehe. Annars är det en rätt slapp tisdag. Varken mer eller mindre.

Vad gör ni själva idag då? =)



bild sen i lördags hos Emma ...



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0