När du får oväntat besök...


ååh min kompis Sara från Sundsvall ringde mig precis. Hon ville hitta på något så hon kommer över imorgon :) Jag har inte träffat henne sedan hon var här sist vid sista april. Galet länge sedan men blir lätt så när jag jobbar, pluggar och har häst och hon jobbar och pluggar. Man får ingen fritid. Och när man väl har en fritid så passar det oftast inte med den andres fritid. NU klickade det dock bra och imorgon kommer hon över som sagt. Vad vi ska göra har jag ingen aning om. Blir kanske stan en stund, blir kanske en fika, blir absolut en film och det blir stallet en snabbis. Vet inte om jag rider då eller inte , det märks ;)

åååh va glad jag blev nu :D

Postat av: PERSSON

hennes och min kommer från samma design sida. men www.bloggasnyggt.se är bara bedrägeri, känns det som. har betalat design men ingenting stämmer :O orka

2009-08-19 @ 15:52:56
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0