Klart

Nu har man hunnit med att skicka iväg reflektionen (skolarbete), betalat räkningar och jag fick förvånansvärt mkt över = ME LIKE !! haha. Nu ska jag snart åka iväg till stallet och fixa med hage och rida och dona hehe! Hörs väl senare då sötnosar!

ps. eftersom de inte kom någon videoblogg förra veckan (då jag inte hade internet på min dator) så kommer det ett denna vecka, man vet inte när den kan dyka upp eller vad den handlar om haha men ni får hålla utkik ;) ds.

Postat av: dee

sv: Hahah inte riktigt som alla de andra platta frisyrer han haft :P Men ja tycker det ser lite tjejigt ut tror ja, ja vet inte varför. hahah :P



SKoolan idag & sen blir det nog träning :) hade spexfoto som egentligen inte skulle va det -.-' bra info ger våra lärare oss. hahah sj då?

2009-08-31 @ 13:05:47
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0