jävla krångel

åååh jag hatar när det krånglar. INGET går smidigt för mig. ingenting. Idag har jag försökt handlat på Ginas hemsida hela dagen. Har inte än fått iväg min order. Antingen fryser sig hela sidan och man får ladda om hela sidan , har man saker i korgen då redan så försvinner dem och man får fortsätta. När jag äntligen kom in på kassan och skulle skicka måste jag godkänna att pop-up fönster får komma och när jag gjorde det försvann allt igen !! Nu har jag provat på alla 3 datorerna och det blir likadant på alla tre. Jag avlider snart ! När man dessutom har PMS typ vill man slänga datorn i väggen MEN då blir det troligen ingen beställning heller så.... gaah

Det lönar sig att svära ibland :D Precis när jag publicerat detta inlägg gick allt hur bra som helst och nu hoppas jag bara på att de hinner komma innan onsdagen ;) Åker ju ner till Emma på tisdag eftermiddag och då har posten hunnit komma liksom hihi. Det blev iaf detta



Denna toppen har jag suktat efter ett tag men har hållt mig eftersom jag har intalat mig att jag inte passar i randigt haha. Jag hoppas dock att det blir bra till slut ;) 199 kostade den



Fastnade även för detta söta linne. Fanns i två färger men eftersom jag är så dålig på att använda färger så köpte jag den med röd text istället för grå/silver hehe. Den kostade 129 kronor.


ÄNTLIGEN får även jag ett par jeansleggins. Den perfekta jävla uppfinningen egentligen eftersom jag älskar både leggins och jeans haha. De är ju även tjockare än vanliga leggins vilket gör de mer tåliga och det syns faktiskt inte att det är leggins så länge man inte kollar på själva midjan ;) hehe. Grymt snygga och jag hoppas jag kan använda dem i den storleken jag köpte haha! 199 kostade även dessa. Ska köpa mig ett par ljusa också till veckan då jag kommer hem igen och då mitt presentkort har kommit mohaha!

Postat av: Linda

Heej Sis!!! =D =D

Hur äre nu mot kvällsidan?!

sj är det bra.. ehm jag längtar mer än dig ja kan jag lova.. alltså tills bebben är ute :P hehe!!

Vill ha den i famnen å bara snosa å pussa å gosa med h*n :D :D

PUSS

2009-08-09 @ 21:19:04
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag har en sån där randig, fast vit :D Fett skön är den :)

2009-08-10 @ 22:18:01
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0