inte bara att resa inte...

sitter här och tänker om veckan. SHIT va mycket det är jag måste hinna göra innan jag åker, och shit vad mkt jag måste packa, och shit vad mkt som måste planeras. Hur jag kommer ner och så vidare.
imorgon ska jag hinna med att

 planera outfits så jag vet hur mkt och vad jag ska ha med mig till stockholmsveckan hos Emma
skriva lista på vad jag måste och ska ha med mig så jag inte missar något
 börja packa så man har det gjort
 kolla upp bussar och skit så ja kommer till tåget ;) Nu är det bokat
 till stallet och rida såklart. Vet dock inte om jag ska satsa på morgon eller kväll
posta traderasaker jag sålt ifall mina pengar kommit in på kontot



inte liiite saker jag har att göra imorogn eller hur?! haha

Postat av: JessicaViberg

svar: det är fredag kväll, så då kanske du kan :)

2009-08-10 @ 00:37:38
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, jag måste ha missat något :-o Vart är det som du ska åka?

2009-08-10 @ 09:50:55
URL: http://evasblandning.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0