God natt


Nu sitter jag äntligen hos mamma. Ska blogga klart sen typ slänga mig i säng. Ska upp sjukt tidigt (6.00) för tåget går 06.46. Jobbigt att kliva upp så tidigt efter många många veckor av sovmorgon typ. Men visst ska de gå haha.

Blir nog någon uppdatering under dagen, har datorn med mig.
Sov gott

natti natti sötnosar

Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 00:49:27
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0