Fredag

god morgon! Idag är det Fredag (redan!!!?) och jag har massor med saker inplanerade. Känns inte alls som om jag kommer hinna med allt men vi får väl se hur det blir. Tur att det är fler dagar innan skolan börjar igen. Idag ska jag hinna med att

rida Docka (gärna med HK men får se om ja pallar så tidigt...)
Hjälpa Sofia och måla i hennes stall samtidigt som vi dricker lite gott. (eller om de blir imorgon)
Skulle vara fint om jag hann med att tvätta lite mer kläder också.
Vid 3 ska jag åka till Sofias stall och möta hovslagaren eftersom Sofia jobbar


Hinner jag inte rida skulle det vara bra om jag kunde träna yoga, cykla en mil eller ngt annat krävande. Jag måste röra på mig nu :) Nu när jag äntligen fått upp gnistan haha.
Håll tummarna för att jag hittar min mobil också. TYPISKT mig att glömma vart jag lagt den. Jag har dessutom stängt av den så det hjälper inte att ringa hehe. Dock hade jag ställt på alarmet klockan 09.00 så jag hoppas att jag hör den då. Kan inte vara utan mobil ju :O


Postat av: PERSSON

mkt saker du ska göra idag:) hur bär du dig åt kvinna?



Det är många som säger att de använder Photoshop, men dem vägrar säga hur man fixar fram det.

2009-08-21 @ 12:36:43
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0