Flitig som en M(adde)yra!!

Jag är så jävla duktig !!! ville bara säga det haha!

Nej men jag har suttit nu någon timme med alla blombilder till herbariumet. Jag har inte fått ihop den ännu eftersom jag har legat lite på latsidan haha men jag kommer hinna, det ser jag till att göra. Det jag ville säga var att jag nu har sorterat in alla blommor i olika mappar och skrivit ner informationen om allihopa :) Ska väl peta in allt i ett powerpoint dokument i helgen (annars veckan efter campusveckan).

Postat av: PERSSON

svar: jo det är klart. men att vakna sådär tidigt skulle betyda katastrof för min del :D haha,eller inte. Hur ser din kväll ut?

2009-08-20 @ 20:46:53
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0