Falkenberg. Ullared. Diggiloo

HAHA HEJ!

Jag har dåligt med internet här va så de blir dåligt med uppdatering och skit men äsch. ni överlever rigth? Detta är den korta versionen....
 Igår morse åkte jag och Charlotte ner till Falkenberg med Ullaredsexpressen. Vi åkte vid 9 och var nere vid 2. Sjukt drygt att åka så länge men de gick ju. Massa trevligt folk i tågvagnen och söta pojkar så man klagar inte ;) Ett minus är att kanal 5 var med och man blev filmad en del -.- Jag lovar er att INTE säga till när de kommer på tv mohaha. Aftonbladet var också med, ska bli intressant att se om ngt kommer med i tidningen.

Vi åkte med buss till Gekås och shoppade loss där en del, fick ju dessutom ett presentkort på 200 av VD'n så det var en glad överraskning :) . Hittade både det ena och de andra som jag givetvis ska försöka visa er så fort jag kan. Efter det blev det Gekås IP och Diggiloo.  Vi fick biljetter på sektion B. Ånnu en glad överraskning :) Satt rätt bra och såg ännu bättre ;) hehe. Ola var en krutbomb på scen vilket var roligt att se och efteråt var det ännu bättre :) Signeringen var super och Therese fick en present ;) Den gillade hon också hihi. Ett stort minus var att det regnade som sjutton mycket av sista akten men äsch när Ola kom på scenen glömde man liksom bort det ! Snackade även en del med Brolle, sjukt söt kille de där asså ;) Filmade världens gulligaste film till Emma haha. Ni kan få se sen ;)
mma
Signeringen var över vid typ 01 tiden och då gick jag och Charlotte tillbaka till city. Inte det lättaste att hitta men de gick bra. Sket i efterfesten för vi var blöta och trötta och dessutom var Ola och Brolle inte där och då var det inte lika kul hehe. Bodde på världens finaste hotell vid havet och sov som en kung (drottning). Vaknade sjukt tidigt imorse, käka frulle och åkte buss till falkenbergs tågstation. Där åkte tåget hem vid 1 och här är man nu. Många timmar senare.

TACK alla söta fans man träffade (ingen nämnd ingen glömd! ) Tack Charlotte för en rolig weekend. Tack Emma och Inger för att ni körde och hämta och Tack Ola och Therese för att ni är ni :)

Lägger in mer bilder och skriver ett bättre inlägg senare när jag har tillgång till internet på min dator.
pöss
 

sjukt fula kort (inte ola dock!) men det hade regnat och det var sent. Ja skyller på det ;)

Postat av: Anonym

så detta var eran hemlis alltså ;) Ullared. hehe

2009-08-14 @ 12:06:49
Postat av: Emmy

Jaså du var där alltså :) hehe

2009-08-14 @ 14:08:14
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det efterfest på diggiloo som man fick gå på?:):)

2009-08-14 @ 16:11:37
Postat av: Madde

*Anonym: Ja det var efterfest efteråt som deltagarna i Diggiloo gick på som iaf vi fick gå på, vi som åkte med ullaredsexpressen :) *

2009-08-14 @ 16:29:04
Postat av: lojs

fina bilder ;)

2009-08-14 @ 22:13:17
URL: http://lojandojan.blogg.se/
Postat av: Linda

STORT SUCK FÖR DIG!!

2009-08-14 @ 22:32:39
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Marie

Du anar inte hur nära du varit mig gumman liksom Ullared är typ 1½ timme ifrån mig såååå nära har du aldrig varit mig innan..:O

2009-08-15 @ 21:59:04
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0