5 saker du inte visste om mig!

Tänker inte skriva massa onödigt tjat om hur min tråkiga skoldag varit haha.. kör en liten lista om saker jag tror att ni INTE vet om ;)

* Jag har alltid en hårsnodd på höger handled. Vet egentligen inte hur det blev att jag började med det men nu har jag det alltid. Mycket behändigt tycker jag.

* Jag älskar skräckfilmer. Helst ska de vara så vansinnigt skrämmande att man får gömma sig under ett täcke eller inte våga kolla i en spegel eller något efter. Skönt att bli rädd ibland ;)

* Jag har mycket svårt för att säga nej. På både gott och ont såklart men jag har blivit mycket bättre än vad jag var för ett år sedan. Är det för att man jobbar med barn tro?!

* Är lite svag för killar med halvlångt hår. Typ Olas frilla. Har kommit på mig själv flera gånger att titta på killar som har vårdat halvlångt hår. Dock utesluter det inte andra killars frisyrer ;)

* Jag använder inte salt. Jag har slutat med att salta mat och popcorn och allt vad man använder salt till. Tycker det är gott naturligtvis men är rädd för att salta kroppen för mycket sen jag hörde att Anna Skipper sa att det var farligt med för mycket salt och att många procent av svenska befolkningen översaltar.

Postat av: Linda

Vadå vad gjorde jag nu??

Jaha vad drömde du om henne då?

2009-08-25 @ 19:48:15
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Ja det är han ju :) haha Visst ser det mer ut som gamla Ola :D haha



Ja självklart får du det :D ja ska ju fasen lära känna dig ordentligt någongång tycker ja ;)!



Åh ja har med en toffs på mig jämt fast på vänster handled :P hahah

2009-08-25 @ 20:12:50
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: PERSSON

roliga punkter. läsa mina vetja :D

vet ej om det blir nån kräftfisk i harmånger. Ska vara hos maria(hon du kan bli veckans blogg hos ;) )

Jag praktikserar på ett campingställe som vaktmästare, men det är INGET JOBB man vill hålla på med. Det positiva är att man får träffa nya ansikten och är ute naturen. men inget annat. måste typ av arbetsförmedlingen :O

Maln i hudiksvall.

2009-08-25 @ 20:59:44
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0