Jag älskar att ha rätt :D

Igår skrev jag juh om att telia ringde mig? jag mejlade telia och frågade och det var som jag trodde. Någon som ville luras. Hon som svarade mig skrev bland annat att de säger "på uppdrag av telia" inte "telia " direkt som hon sa. Sen skrev hon också att de företag de anlitar som ringer har tillgång till att se vilka abbonemang man har och så vidare. Det hade verkligen inte denna tjej. Hon sa juh att jag var kund hos bredbandsbolaget? hahahahha

ja magkänslan är bra ibland trots allt ;)

Postat av: Jessica

jasså? vilka var det som var riggade då? spännande

2009-04-17 @ 12:58:58
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0