Dagens göra

Vad gör ni denna söndag? Själv har man pysslat med det mesta faktiskt. Jag har hunnit med att:

 damsugat och tvättat

 hämtat in påskris och satt fast massa färgglada fjädrar 

 inhandlat lite mat 

 pluggat 

 


Postat av: Jennifer

Heej Madde! :)

Det var ett tag sen jag läste här och i din andra blogg. Så jag tänkte höra hur det går för dig med dig och din viktnedgång? :)



Kram! <3

2009-04-05 @ 21:25:30
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Okej, nej det förstår jag, men det kan ju vara bra med en lite paus ibland också ;) Okej, men det är ju bra, det är ju det bästa så slipper man byta matvanor och så :) Ja, det får vi hoppas! :)



Jorå, det går väl neråt nu iallafall. Jag mådde rätt dåligt under en tid i januari, februari och första tiden i mars, fått medicin som har hjälpt lite grann.. Men iallafall så har inte min ork legat på topp när det gäller att äta bra och så, jag äter inte GI längre, men jag äter så pass lite kolhydrater jag kan/vill. Och allt gott (godis, fikabröd och allt sånt) äter jag inte alls mycket av så på den fronten så är jag duktig! (a)



Men ja, jag har gått ner några kg iallafall :)

2009-04-05 @ 22:57:52
URL: http://theeasyway.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0