Människor som inte följer regler!

Är det bara jag som fullkomligt HATAR när man bor i lägenhet och folk inte fattar regler?!

Nu hade jag bokat tvätttid mellan 15-18 och det var en som hade tid före mig. Visst att man kanske hämtar sina kläder från torkskåpet 5-10 minuter efter att den andras tid har börjat, det har även jag gjort ifall tvätten inte vart riktigt torr kvart i. MEN nu står hon fortfarande kvar och håller på med tvätten fast det har gått 30 minuter in på MIN TID!!!! Alltså i dem där 4 timmarna ska man hinna tvätta, torka OCH VIKA.. Inte gå in på de andras tid. ÅÅÅÅH I'm so f*cking arg just nu!!

Postat av: Alexandra

i våran tvättstuga så har man torktiden en timme efter att tvätttiden har avslutats. Så om vi tvättar 13-15,så får vi torka våra kläder till 16. Kanske är så din granne tror att det är?

2008-09-08 @ 18:24:18
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0