God dag

Hello!

Idag händer det mycket må ni tro! Ska nu först under några timmar bara slappa, tänkte spela lite spel och så.
SEN vid typ 3 tiden kommer Karolina hit, då ska vi ta oss ett glas gott och göra oss iordning för att åka till Emelie och Johanna för att parta parta. Dem firar nämligen 20 år fyllda båda två så dem drar till med en tjejmiddag och lite roligt, sen blir det krogen ikväll. Hoppas det blir roligt. Jag ser fram emot detta.

Vad jag ska ha på mig har jag då inte valt ännu, förutom skor och kjol. Bara överdelen kvar då, sen är frågan om jag ska ha strumpbyxor eller inte. Jag vill för det är kallt men inte så fint att vara helsvart där :/ aja det fixar sig på någe vis!

Nu ska jag slappa med lite spel, vi hörs senare :)
kraaam

Postat av: ERIK

hha, men jag tycker alla är bra ;o Anna, Kevin, Robin E, Alice ;D

2008-11-08 @ 14:14:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0