Den där jävla cancern...

Gick precis in på Aftonbladet om 13-åriga Hannah. Hanna har en svår typ av leukemi och har sedan hon var 5 år medicinerats hårt vilket har gjort att hennes hjärta vittrats sönder. Hålet i hjärtat blir bara större och större och hon har fått möjligheten att genomgå en hjärttransplantation men hon har tackat nej till det eftersom det inte är en garanti på att hon blir bättre av den och hon vill hellre spendera sista tiden hemma med familjen. Hon har nu fått prognosen att inte överleva julen.

VA ?? är det inte sjukt? Att barn blir tvungen att genomlida detta?

Denna jävla cancern asså! Rent ut sagt är det det värsta jävla sjukdomen jag vet! Varför varför VARFÖR går det inte att bota? Kommer vi någonsin kunna besegra cancern och alla dess former? Jag är så less på att människor måste genomlida detta :(

Nu hoppas jag att vi tillsammans kan genomföra att det blir möjligt att bota cancern och att ingen behöver genomgå detta lidande. Jag skulle betala allt jag hade för att hjälpa denna tjej känner jag nu...



usch hoppas att hon inte behöver lida mer nu :/

Postat av: Magdalena

Usch vad hemskt...



Ja, när jag ringde så hade hon fått mail för ett par timmar sen om att nån skulle ta den. hade jag ringt dagen innan så hade den varit min :( Fan!

2008-11-12 @ 22:54:23
Postat av: Emma

vad hemskt! :O



hata canser!!!!! :(

2008-11-13 @ 10:01:45
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0