Marias tävling

årets tävling läre nog vara denna iallafall. Maria har en tävling just nu med underbara priser. Jag hoppas på tur mer än någonsin men jag vinner aldrig så jag hoppas inte så mycket. Dock vill jag verkligen vinna detta!


(Långt ifrån allt som ingår syns på bilden, men Här ser ni det mesta som ingår)

Maria har dragit i gång en heelt galen goodiebag tävling, där värdet ligger på c.a. 15 000:- ,
Här kan ni se vad goodiebagen innehåller. De som sponsrat med priser till denna otroliga tävling är:


Korsetten, Bodystar, Textilboden, Softskin, Guam Cosmetics, Fannyhair, Lena Danielsson, Johanna Sohl, Ulla Landenmark och Mats Johansson via Landulla webshop, Solbrillor, Snyggunder, Hud och Kosmetik, Vuxensidan, Rosenserien, Fonnix, Rosagården, Presentkuriren, Aromia, Nagelshop, Kleio, Aromacreative, Lash, Pikmee ,Tid & Lust , och Evince Cosmetics

Ni bara måste vara med, tävlingen pågår t.o.m. den 31 Maj. Här tävlar ni!


Postat av: Madeleine

Jag går in under "arkiv" och sen "länkar". Jag klistrar sedan in kodmallen i "beskrivning" och skriver sedan hemside adressen i "url" rutan. är det rätt?

2008-05-13 @ 07:21:31
Postat av: Magdalena

Oj shit vad grejeor!! Den kanske man skulle vara med i!! =)

2008-05-13 @ 12:02:09
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-05-13 @ 12:08:45
Postat av: Magdalena

Haha ja jag läste precis det så jag vet inte om jag orkar xD Kanske nån annan dag i så fall, haha!

Ja jag är ju också här nu tjohoo, haha! Fast satan vad stort allt är på översiktsidan!

2008-05-13 @ 12:10:19
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0