Avreagera!

Rubliken säger allt. Detta inlägg kommer handla om min avreagering på A-Kassan. Jag har sagt det förut och säger det igen DEM SUGER !!!!!! Okej när man väl får pengarna för då är dem jäkligt skickliga och så, dem betalar ut den summa man ska ha och sen är det bra MEN dem är jäkligt snabb med att stänga av en, sega på saker och ting och krångla mycket i onödan. Jag blir galen! Ni kanske minns att jag igår skrev att jag äntligen fått pengarna av försäkringskassan och att jag då tog för givet att dem skickat slutrapporten till Akassan så jag skulle få min klumpsumma (pengar från februari till nu i maj..) men så är tydligen inte fallet. Jag har fortfarande inte sett röken av dem pengarna och det är inga på väg in till mitt konto imorgon heller. JAG BLIR TOKIG !!! asså jag vill nästan gråta. Ni kankse tycker att detta inte är något att bry sig i men för mig är det verkligen det! jag har gjort allt som dem har bett mig göra men ändå krånglar dem. Har man större rätt att krångla bara för att man är högre uppsatt? När dem ska ha papper från oss ska det ske OMEDELBART annars stängs man av eller inte får några pengar MEN ska VI ha pengar av DEM så kan dem sega nå så förbaskat. Detta gör mig galen och såhär ska det inte gå till !!! jag hoppas fan ja kommer in på skolan i höst så ja slipper detta skit! fy fan!!

på tal om skola drömde jag inatt att jag inte kom in (hamnade på 20:e reserv) och lixom så dåliga betyg hade jag inte -.- haha jävla drömmar !!

ja det var allt från mig (a) nu känns det lite bättre haha. ska snart in till stan och kolla lite :)
pöss på er

Postat av: EMMA

HATA A-kassan och AMS :p blää!

2008-05-22 @ 12:28:33
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Madeleine

a-kassa, försäkringskassa,.... you name it. Alla suger lika stenhårt!

2008-05-22 @ 12:47:49
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0