Fredag

Ja då var det gjort då haha. Ett jobbpass alltså. Var inte på den färg jag trodde jag skulle vara men det gick lika bra ändå. Blev bara 4 gamlingar istället för 6 som den andra gruppen hade /har ;) Dock var 3 av dem nya för mig men det ska väl vara en första gång för allt HAHA. Idag blir det till att packa tills imorgon och sen får jag se vad som händer ikväll. Vet inte om jag orkar göra något eftersom vi ska åka vid 6 på morgon (för att vara i dalarna så mkt som möjligt haha) men det är juh trots allt fredag.. vad ska ni själva göra?


föresten.. kan man bli mer less på A-Kassan eller? lixom jag har inte fått pengar av dem sen november -.-' först gick jag en kurs i 2 månader så då skulle ja ändå inte ha pengar av dem men från och med den 25 januari var jag berättigad ersättning från dem. Problem har uppstått hela tiden så pengarna har jag fortfarande inte sett röken av. TUR ATT MAN HAR EXTRAJOBB !!! annars hade jag typ avlidit -.- Först skulle dem ha någon sorts rapport från Försäkringskassan så det var bara att mejla dem om det sen skulle 
ha arbetsgivarintyg vilket jag oxå skickade, sen skickade dem hem ett kassakort som jag hade missat fyllt i en dag på som jag skickade tillbaka, trodde allt var frid och fröjd. MEN ICKE -.- idag kom arbetsgivarintyget hem till mig igen där det var vissa punkter dem undrade över. Enligt arbetsgivarintyget så var jag både anställd och hade avslutat jobb så jag förstår att dem undrar men dem vet också om att jag bara jobbar när andra ordinarie är sjuk lixom. SUCK!! kunde dem inte ha ringt mig om det istället?

inga pengar denna månad heller lixom -.- FUCKERS !!!! ärligt men jag blir arg.. när ska det vara nog lixom? jävla samhälle vi lever i -.- näe tur att ja ska sommarjobba om två månader och sen  börja plugga så ja slipper dem där jävlarna -.- !! haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0