Dålig i magen?

image305
Mycket ska man vara med om, men detta kunde jag då aldrig ana skulle ske. Jag talar om DENNA artikel från aftonbladet. Det är en kvinna som, efter nära 2 år, bokstavligt talat vuxit fast i toalettstolen. För det första undrar jag då hur man ens VILL sitta kvar på toaletten i två år. Min andra fråga är då VART gick hennes sambo på toa? och varför gjorde han inget ingripande tidigare? Kommer man ens få svar på dessa frågor? Jag hoppas innerligen att dem lärde sig något av detta.

Postat av: Magdalena

Okej, dte låter som en ganska tragisk historia, men det rycker faktuskt lite i mungipan. Svårt att tänka sig hur nått sånt går till, haha! Hoppas hon spolade under tiden!

2008-03-13 @ 23:22:35
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0