Vacker dag

Hejsan på er. Hur mår ni idag? Själv mår man toppen då det är fint väder, jag får mina pengar imorgon ich jag har fått hem mitt paket med fastaprodukterna. Känns jättebra idag faktiskt! Jag hade tänkt börja med fastan idag men 
insåg att man var tvungen att förbereda magen i 1-2 dagar innan man började så jag börjar imorgon istället.
Dock vet jag hur jag blir när jag är hungrig så jag hoppas att jag inte blir ett monster under dessa dagar haha. Efter denna fastan ska jag köra en kur med en viktbalanserad dryck man ska dricka i några veckor. Denna är egentligen
till för att hjälpa till med viktminskningen så detta kommer bli perfa efter fastan. Hoppas jag iallafall. Men när man
äter den får och ska man äta vanlig mat till så då börjar jag med GI fas 1 igen. PÅ ALLVAR !!! hahahah

Lägger in bilder och skriver mer om fastan i ett annat inlägg, blir så mycket på ett och samma inlägg annars.

igår var Fredde och några av hans kompisar över till utkikstornet i Ilsbo igen och visst är det vackert? :)







Underbart Vackert enligt mig! :)




Postat av: sophie

Fina bilder :)

2008-06-04 @ 14:18:42
URL: http://simonssons.blogg.se/
Postat av: Melina

fina bilder

2008-06-04 @ 14:55:22
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Vickyosv

Jaa, jättefina bilder! Solnedgång o uppgång är nästan finare än när solen är uppe, haha!



2008-06-04 @ 22:47:56
Postat av: madde

vicky:



ja jag instämmer helt :) det är jättevackert när alla färgerna kommer upp :)

2008-06-04 @ 23:32:28
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0