Sänd en bok

Fick just hem ett brev från min ridlärare om en intressant och rolig grej. Nämligen ett brev som är som ett kedjebrev fast man ska inte skicka tusen saker till 100 personer för att inte dö utan man ska skicka en pocketbok till en person på ett papper som jag fick med så ska jag skicka mitt namn och detta brev till 6 personer så ska dem skicka vidare och så vidare. På detta sätt kan man få 36 pocketböcker (enligt pappret..orkar inte räkna haha) till priset av en gammal som man redan har läst. UNDERBART tycker jag eftersom jag älskar att läsa :)

nu behöver jag eran hjälp! jag behöver 4 namn till jag kan skicka detta papper till och ni måste då gärna skicka vidare så den inte stannar (a) så bokmalar skriv en kommentar så skickar ja gärna till er :) Jag ska skicka till mamma och jag har tänkt skicka till dig med magda.. 36 gratisböcker vore väl inte fel? ;) du som ville fylla på ditt förråd hahah

kraaaam på er och tack för hjälpen!



snälla hjälp mig nu :)


Postat av: Linda

JAG VILL INTE HA DEN. HATAR ATT LÄSA!

hehe.. så du vet så ingen idé att skicka till mig om du hade tänkt det.

Puss

2008-06-09 @ 20:29:49
Postat av: madde

linda:



nej jag hade inte räknat mde dig för ja vet att du inte läser haha

2008-06-10 @ 00:14:47
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0