Fredagens shopping

Ja jag lovade bilderna sen gårdagens shopping med Emelie och här kommer dem. Dock råkade jag ta fel klänning av den gröna. Eller rättare sagt, fel storlek så jag ska in och byta storlek på måndag tänkte jag. Kan inte ha S riktigt än hahaha. Eller så får syrran den, det var juh på rea så får inte så mycket för 70 kronor inne på Gina annars. Ja får se på måndag hur jag gör.


En turkosblommig tunika. Jag totalt älskar den. Dock är det första gången jag inte vill ha så här stora bröst haha. Dem hoppar ut hela tiden. SUCK -.-' Från Gina Tricot


En svart tunika med blommor på. Har lika skärning i ryggen som vid bröstet. Snyggt! från Gina


Den ser kanske konstig ut såhär på golvet men den är verkligen superfin tunn tunika. Superbra en varm sommarkväll. Från Gina


En enkel och fin klänning. Sommar! Även denna från _Gina
 
En blommig klänning är ett måste :) Dessutom älskar jag resåren vid bröstet. Från Gina


Den söta klänningen jag måste byta/lämna tillbaka/ge syrran :( Från Gina såklart


Köpte även lite smått och gott :) från H&M, Åhlens och Kicks
1. 24-hour fuktgivande dag och nattkräm från Garnier
2. kajalpenna från Loreal
3. Ögonkräm från Åhlens
4. nivea kroppslotion
5. Mousse från sunsilk som ska framhäva lockarna i håret
6. Vax för ansiktet 

sen köpte jag även en scarf som jag visar senare (glömde fota den..) och så köpte jag ävenn en present till Fredde tills hans födelsedag den 18:e men det kan jag varken säga eller visa här då han läser haha.

Postat av: Emma

JAG VILL MED SHOPPA :D



fina saker.

2008-06-29 @ 10:20:15
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: JULIA

du, jag måste fråga! funkade den där drickgrejen "slim" någonting? :)

2008-06-29 @ 19:28:34
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ojojoj vad du har shoppat loss! Jättesöta grejor! :)

2008-06-29 @ 19:57:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Emma H !

svar: oh okej :) jag ska också jobba på dagis, det är mysigt!

2008-07-01 @ 00:34:57
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har också en sån turkos tunika :P (a) haha.

du hade ju nästan bara handlat på gina :P haha..de var lite kul tyckte jag (a)

puss

2008-07-02 @ 13:31:09
Postat av: madde

Helena:

haha ja för jag hittade inget på de andra affärerna :P hahaha och ja smyger inte med att ja gillar Gina ;) ahhaha

2008-07-02 @ 13:50:34
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0