Allt blir inte som man tänkt sig...

Hejsan hoppsan!

nu först har man tid att sitta här, kul liv man har ^^ haha. Näe men det började med att man jobbade dag imorse (eftersom jag jobbade kväll på igår...) vilket var extremt jobbigt eftersom jag mådde illa och var yr i skallen men jag gick ändå eftersom det går inte att få in vikarier till morgonen om man ringer på morgonen. Det visade sig vara ett klokt beslut då jag klarade av dagen utan att spy. När jag kom hem var det juh dags att göra sig klar för att åka till Gävle för att se Ola ikväll men jag beslutade mig för att stanna hemma. Dels för illamåendet men även pga bensinpriset (över 500 kr kommer det att kosta fram och tillbaka...), värmen, att man knappt kommer ha chans att snacka med honom före/efter, och för att jag bara får sova max 5 timmar inatt isånnafall. Näe jag stannar hellre hemma denna gång och satsar på de två dagarna i sthlm i slutet på augusti istället. Känns bättre!

Idag kom även min lilla vinst från Maria som jag vann häromdagen och även min beställning från cdon.com. Jag hade beställt lite  spel och en bok men det var bara boken som kom. Jag förstår inte varför man skickar paketet i olika delar när det stod att allt fanns och att det lätt hade fått plats med lite till i just detta paket.?! Kan någon berätta det för mig?! haha. Jag som gärna hade suttit och spelat lite nu. jag får läsa klart min nuvarande bok istället haha.

Boken var iallafall" Hej! mitt namn var elton persson" skriven av Martin Svensson, ni vet killen som sjöng "du är så yeah yeah, wow wow?!" Den är skriven om en Elton men det är juh en biografi om Martin själv. Ska bli intressant att läsa eftersom jag var dökär i honom när han kom ut med den låten plus att jag är en sucker för biografier, vet inte varför haha!

Såhär står det på baksidan av boken:
Elton Persson har på kort tid blivit både flickidol och popstjärna. Han är gift med Någon, även hon en framgångsrik skivartist och nyinflyttad i en våning på Östermaln i Stockholm. Där skulle sagan kunnat sluta lyckligt, men Elton grips av vantrivsel. Han tycker att han glider längre och längre bort ifrån sig själv och känner sig allmer främmande inför den han förväntas vara. Sprickan mellan artist och privatperson vidgas och det gör även sprickan mellan honom och Någon...

Ja vi hörs lite senare :) kram på er sötnosar

Postat av: Emma

den boken skulle jag med vilja ha :D

2008-07-30 @ 18:54:59
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: thessa

jag la bara in den bilden för jag hade ingen annan... jag har bara säsong 1 och 2 :D men den hela boxen med säsong 1-3 tror jag kostar 300-500 kr :P

2008-07-30 @ 18:58:52
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0