Hiss och diss vecka 27

Idag är det juh Fredag vilket innebär Hiss eller diss :D
känner att jag kommer med det såhär lagomt sent men vad ska man göra? haha



* Dagens hiss är ledighet. Inte för att jag jobbat mycket denna vecka pga sjukdom men ledighet är ändå något som alla uppskattar och speciellt jag eftersom jag kommer jobba röven av mig i sommar. Då är varje timma ledighet värdefull och det spelar egentligen ingen roll om man vilar, läser en bok eller festar, alltid lika skönt med ledighet!

* Smoothies är en annan grej jag vill hissa denna  vecka. Man kan göra alla olika möjliga varianter, alla är lika goda och alla är nyttiga! Mumma

* Min nya mobil, Nokia 6300. Den är snygg, liten och alldeles underbar!



* Mamma är en hiss. Hon ställer alltid upp i vått och torrt. Även om jag skulle ringa 3 på morgon för att fråga en sak. Jag vet att jag alltid kan ringa henne och be henne om något. Så ska mammor vara och jag hoppas att fler har det så!


* Jag verkligen HATAR folk som är otrevliga och sura, och helst utan anledning. Nu på jobbet (nämner inga namn..) är det en som är väldigt otrevlig mot mig, fast jag inte ens gjort henne något. Så har det vart från första börja. TACK LIXOM?! Det känns inte roligt då det inte ens är roligt att jobba då det är såhär. Men jag tänker skita i det, om hon vill vara sur får hon vara det :P Tråkigt äre iaf.

*  Även fast jag vill hissa min nya kamera kan jag inte göra det ännu haha. Korten ser inte allt för bra ut på skärmen men antar att dem blir 1000 gånger snyggare på datorn, men det går inte ens att lägga in bilderna på datorn. FET DISS !! ska jag tala om haha. Hoppas johan får till detta då det ev blir en HET HISS istället ; )

* Feber kan dra haha

Postat av: Jennifer

Jasså, så noga läste då inte jag x)

Men det är iallafall rätt så nära mig/hemmet :)

2008-07-04 @ 22:36:40
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: vibbe

nej, jag jobbar på en resturang :P

2008-07-04 @ 22:50:06
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se/
Postat av: Linnea

på min kamera ser bilderna sjukt snygga ut på kameran, sen på datorn ser dom u som skit!

2008-07-04 @ 23:53:16
URL: http://lunnes.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0