TACK CHARLOTTE


JAG VANN !!!!! VET NI HUR GLAAAAD JAG ÄR ???? :D
jag vann en tävling hos Charlotte Perelli där man kunde vinna en spökvandring i gamla stan i stockholm. Det man skulle göra var att berätta sitt läskigaste möte med ett spöke eller en oförklarig händelse.. vilket jag gjorde :D

jag berättade om när "någon" satte sig brevid min sängkant för något år sedan när jag pluggade i ljusdal. något jag inte kan förklara men jag hoppas verkligen att ni förstår att jag inte ljuger haha. Men det är inget jag kan bevisa så...

men TACK CHARLOTTE säger jag som valde just min berättelse :) detta ska bli sååå spännande och jag vill ner redan nu hahaha!

nu måste jag plugga inför tentan imorgon

hoppas ni mår kung :D
kram

Postat av: Deniesé

Ah GRATTIS :D:D

2008-12-04 @ 21:57:57
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Linda

Faaan vad fränt sis :)

Hehe!!

Va roligt att du vann :D

2008-12-04 @ 23:21:54
Postat av: Emma Viklund

Ååå, gud vad roligt :D avis jag blir!!!!

2008-12-05 @ 13:52:56
URL: http://emsiiepemsiie.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0