Nya stövlar till salu!

Jag har nyss till min besvikelse provat dra på mig stövlarna jag köpte från cellbes en gång till men mina vader är för tjocka (som om ja inte hatade dem tillräckligt ^^ ) Så istället för att krångla med att skicka tillbaka dem tänkte jag försöka sälja dem här på bloggen istället.
Dem kostade 249 kronor plus frakt och dem är aldrig använda. Jag säljer dem för 200 plus frakt . Någon som är intresserade? :) Först till kvarn gäller :)




Nypris: 249 + frakt
Pris nu: 200 + frakt
Storlek: 38
Aldrig använda, säljes pga för små för mig kring vaderna :(
Intresserad? Mejla mig på [email protected]

Postat av: Hanna

Jättefin blogg du har ! :)

2008-08-17 @ 21:48:43
URL: http://livetsomhannaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0