Depp...

Okej här kommer ett deppinlägg haha. Jag har kommit i en stor j*vla svacka nu. Allt med träning och vikt känns bara sååå j*vla jobbigt. Min vikt går bara uppåt och uppåt hur mkt jag än rör på mig och äter nyttigt. Känns som om jag lika gärna kan skita i alltihopa. Jag VET att man stannar upp ett tag för att kroppen ska återhämta sig och sen rasar man igen men det är inte roligt när man kämpar och kämpar och vågen står stilla och till och med uppåt i kilo istället för NER som man siktar på. Jag känner mig värdelös. Inte ens banta normalt kan man göra lixom!? Hej då beach 08 lixom *vink vink*.

Jag vet att jag har gått ner i både kilo och cm MEN som jag har sagt förut så ser jag inte någon skillnad när jag tittar på mig i spegeln. Jag är fortfarande den där stora, äckliga madde lixom. Det är hemskt! Jag vet inte vad jag ska göra heller. Jag pallar inte 216542154 veckor till lixom, jag gör inte det :( Några förslag?


Postat av: Li

Du är så himla duktig som har kommit så här långt, ge inte upp nu. Det är när det känns som jävligast som man ska lägga i en extra växel och verkligen kämpa lite extra eller hur? Du kommer bara ångra och känna nederlag om du slutar nu. Precis som du sa så måste kroppen få återhämta sig, den har ju ett tufft jobb, att både hålla kropp och knopp i trim. Ge aldrig upp håll ut, för snart så kommer nerförbacke igen, du ska bara upp för den där lilla kullen! Tänk på ditt mål, och varför du satte upp det och började på resan dit. Det är bara du och ingen anna som kan förändra så sluta sätt krokben på dig själv, genom att trycka ner dig själv, och ge dig sjäv isället en skopa beröm, för det är du värd! Kram

2008-04-26 @ 16:31:40
Postat av: Madde

Li:

ja jag vet och jag försöker verkligen. Jag tänker inte ge upp men det känns inte kul när det inte händer så mkt på vågen haha. och jag försöker verkligen berömma mig själv på olika sätt men när man har dåligt självförtroende i grunden är det lite svårt så att säga haha. men jag försöker verkligen och en stor del är alla era fina och stöttande kommentarer :)
tack för det hehe

2008-04-26 @ 16:46:12
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Magdalena

Men madde, du är ju jätteduktig! Låt inte en liten svacka förstöra allt resultat som du redan har fått! Det vänder nog snart igen... :)

2008-04-27 @ 23:21:48
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0