Ärenden

image398Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Vet inte varför men det kändes bra iallafall. Solen lyser idag med så det blev en halvtimmes promenad innan frukost. SKÖNT! Efter det åkte jag till stan för att uträtta lite ärenden, ett av dem var att besöka arbetsförmedlingen för en ny handlingsplan och jag har alltid ångest över det eftersom dem är som dem är. Idag gick det iallafall mycket bra. Jag fick en man idag som "handledare" idag och han var mycket mycket trevlig.Tro det eller ej men han hette Munter i efternamn haha.  Han gjorde min dag ännu bättre kan man säga. För det första var han mycket trevlig, han skämtade och skrattade mycket vilket är viktigt enligt mig. För det andra berömde han mig för att jag sökt till skola och valde en bra utbildning (det är juh alltid roligt att höra positiva saker..) och för det tredje så gillade han inte alls den nya regeringen när dem tar bort massa saker och komplicerar till det för oss ungdomar OCH för dem som jobbar på arbetsförmedlingen. Den nya kursen jag fick hem papper på var inte alls så farlig som jag trodde. Man skulle ha mejlkontakt med dem en gång i månaden och det ska jag nog klara av haha. Dessutom blir det bara för maj månad eftersom sommarjobben börjar i juni och sen börjar förhoppningsvis skolan för min del.

Aja blev mycket nu haha. Medan jag är på så glatt humör ska jag ta och träna lite. Blir Carmens andra skiva idag vilket verkar bara vara aerobic men träning som träning right?

Postat av: alexandra

areobics är ju bland de bästa formerna av träning ju xD

2008-04-23 @ 13:30:57
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: alexandra

hahah,jaa,dröjer väl åtminstone 5 år innan dom kommer xD HAHAHAH
JAAAAAAAAAHA,du menade så,då är jag med :D nu ska jag äta ananaspaj ;) HAHHA

2008-04-23 @ 14:44:17
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: R

haha Hade du Roger? Å är nöjd??
Hur går de till? Måste va flör han gillar dig lr så.
Mig va han värsta dryga emot morsan idiot förklara han
dessutom tryckte han ner en kompis te mig som
har reuatism så ha knappt orkade gå te AF..

Hahah ingen annan gillar han heller..
Ajja tur nån gillar han hehe

2008-04-24 @ 12:00:53
Postat av: Madde

Roger:
hahha ja jag tyckte han var bra iaf.. iaf mot mig haha xD

2008-04-24 @ 16:45:24
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0