var det en dröm?

Jag drömde värsta konstiga.. iallafall tror jag att jag gjorde.. jag la mig i sängen för att sova lite för jag var så trött.. och så somnade jag.. sen vaknar jag av att jag hör ljud.. en kille som pratar men eftersom boyen inte gjorde ljud ifrån sig så brydde jag mig inte.. sen så somnade jag om och då drömde jag att jag vaknade och boyen och katten var värsta konstig och höll på med ljud och allt som dem annars inte brukar göra :S ja WIEEERD var ordet .. iallafall så hoppade boyen på mig i drömmen så jag vaknade och han hoppade på mig i vanliga fall oxå... ja det var värsta konstigt asså

.. jag vet ärligt inte om ja drömde allt eller inte xD Hahahhaha

har ni haft några sånnadära "riktiga" drömmar?





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0