meningslös dag

ännu en meningslös dag har passerat och här sitter jag och knappar in små bokstäver into some meningar som egentligen inte har någon betydelse men som jag skriver ändå... mest på rutin faktiskt xD hahaha
Idag vaknade man efter en konstig dröm som jag vet att jag har drömt förr för jag minns slutet på den..och NEJ det var inte en film ^^... Solen lyste och det var varmt ute.. dock hade studenterna snart passerat där jag ville stå och titta på dem idag men jag kunde inte ta mig in på någe sätt då jag inte hade busspengar och jag hade inte ngn som körde mig så ja.. får gratta dem i efterhand istället.. men GRATTIS GRATTIS till er.. JAG ÄÄÄR STOOOLT över er :) hehe.. sen kollade jag på lite avsnitt på förhäxad.. är på säsong 5 nu så ÄNTLIGEN lite avsnitt jag inte har sett hehe :) så ja.. nu har ja bara 3 säsonger kvar .. lite sorgligt HAHA xD

sen loggade då Ola in och jag fick ett svar.. var lite oväntat dock men jag blev glad :) sen bråkade jag lite med Fredda men som oxå börjar bli rutin dock -.- men vi blev sams igen och vi bestämde oss för att åka lite bil ( som om vi aldrig gör det ..) och det blev till hans syrra bara xD haha.. men men trevligt att få lite fika ^^ haha

ehm ja.. det var nog stort sett min tragiska dag.. hoppas ni har haft det mycket bättre än vad jag har så hoppas ja vi hörs snart igen.. OCH JAAAAAA ... jag ska ta mig ur denna negativa dvalan som osar över mig som en annan gloria -.- Någe förslag på vad jag kan göra? haha näe tänkte väl det

Natti



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0