Vägen leder överallt

image118
Idag blev jag rent av paff när Fredde frågade om jag ville med och åka lite bil...
Lixom han vill aldrig bara åka bil lixom så snacka om att jag höll på att ramla av stolen
haha.  SJÄLVKLART ville jag följa med
så vi satte oss i Volvon och for.Vi åkte från Stocka genom bovägen till harmånger 
och vidare till jättendal,  mellanfjärden,  hårtoch gnarp gör  att sedan fortsätta
hem igen. Det var en mycket trevlig runda :)
och vi såg dessutom 3 rådjur :) hehe

Ikväll vare dock inge film på schemat men det var lika skönt det för en gångs skull xD...
Ingen pallade  med att kolla på film idag och alla gjorde sina egna grejs ändå...
Så nu sitter jag här och skriver ner lite
smått och gott och ska strax kolla lite på lite sidor på internet på kläder och smink (a)
Råkar lätt bli så...  kankse eventuellt hittar någe fynd :) man vet aldrig haha... kramis

Postat av: Jennifer

det är klart att det va ganska många frågor som va svåra, men sammtidigt va ganska många frågar ganska lätta xD En del frågor va helt skumma xD lixom sånt behöver man inte kunna xD

2007-04-22 @ 22:35:51
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Adde

Heter det EN eller ETT rak kurva???

2007-04-25 @ 00:30:45
Postat av: Madde

finns inga raka kurvor xD haaha

men det heter EN xD haaha

2007-04-25 @ 00:47:52
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0