smått irriterad...

åh... jag blir fan smått irriterad...(a) haha inga allvarliga saker egentligen men klart man blir lite depp när man ser att Rix turnen inte ska vara någonstans i närheten här.. Visst jag kan åka till falun och övik men VART ÄR GÄVLE OCH SUNDSVALL DÅ???? lixom åååh -.- cry me a river please....
här är ställena dem ska till... och artisterna som kommer har jag ingen aning om än för dem har inte släppt den informationen än men jag hoppas att Ola ska vara med på några ställen...Gärna här uppe (a) haha

Stockholm    Fre 18 maj
Falun    Fre 1 juni
Malmö    Lör 9 juni
Västerås    Tor 14 juni
Ö-vik   Tor 28 juni
Båstad    Tis 10 juli
Halmstad    Tor 19 juli
Örebro    Ons 25 juli
Helsingborg    Lör 28 juli
Luleå    Tor 2 aug
Norrköping    Ons 8 aug
Kalmar    Tor 9 aug
Växjö    Fre 10 aug
Eskilstuna    Tor 16 aug
Göteborg    Sön 19 aug
Linköping    Tor 30 aug


Postat av: magdalena

Jaa, jag säger ju det, vi är mobbade i norrland, haha! men att dom inte kommer hit och inviger är skandal!

2007-04-12 @ 21:49:25
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Sara

men seriöst. det där är så dåligt. dom måste faktiskt komma till k-stad (a) jag har bara chans att åka till örebro, ehm..och gud va dåligt att dom har sthlm först :O

2007-04-14 @ 01:17:22
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Madde

ja asså dem där städerna var sämst ever -.-
men ja... hoppas att ola kommer någonstans nära mig (a) hahaha

2007-04-14 @ 09:26:10
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0