Nydesignat

Ny dag, ny design...är det inte så man brukar säga? ahaha näe skojja bara (a) Jag ändrade igen för att brun var inte riktigt min färg ändå och det blev så svårt att se när alla tecken var ivägen typ (a) haha så det var INTE FÖR att Jennifers design var ful utan ja... inte min färg helt enkelt... så tur att jag hade sparat en design (a) Anledningen att jag inte använt den är för att den inte är någe bra men nu kunde jag inte ändra IGEN... precis samma fel som igår.. vet inte jag vad som är fel e... -.- men aja... nu får den vara ett tag xD hahah

snart ska jag åka till broberg och äta grillat och festa lite... (kankse ) men ätas ska det iallafall =D haha... hörs väl någe mer imorgon om jag inte bloggar direkt från da brobergs house =D haha...håll utkik

Nu måste jag verkligen ta av mig handduken och typ göra någpot åt håret och sen typ sminka mig och hitta kläder... det är lixom inte lätt om man är size 1000 och heter Madde xD hahaha så ehm....

CIAOO =D



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0