My new job... : )

ja det gick juh bra det där :) *pust*
Jag var juh inne till 3 då som bestämt och det gick juh superbra verkligen. Till att
börja med var chefen inte alls som jag hade väntat mig utan skulle lika gärna kunna vara
en kompis. Hon var hur lätt som helst att prata med så det kändes jättebra:)
Jag fick iallafall jobb där (a) eller ja... praktik en månad för att se så att ja passar
och att dem är nöjda med mig men jag ska verkligen visa vad jag går för och
visa dem att jag minnsan klarar av detta fast jag inte har omvårdnadutbildning.

Jag börjar på onsdag till veckan och jag fick en månad då som sagt. Funkar det bra
och det känns bra så får jag sommarjobba hela sommaren :) känns oxå himla underbart.
Det som dock känns lite jobbigt är att veta att efter sommaren är man pank igen...
Om jag inte får jobba som typ vikarie eller får en annan tjänst där då:)
men men man får ta en sak i taget och lixom se vad som händer hehe

JAG ÄR IALLAFALL GLAD IDAG (a)


Vad händer ikväll för er då? själv ska man nog vara med "gänget" som vanligt men jag vet inte om jag pallar attt dricka någe ikväll så det blir lungt där iallafall hehe.. men jag var juh på systemet idag så jag inhandlade lite
cider...gott gott... så nu vet ni va jag ska dricka på sista april ; ) heheh
Nu ska jag lägga mig och vila... har sjukt ont i huvudet -.-
men hoppas det är bra med er.. puss och kram och nyp i röva  :P
 
mitt nya jobb är i denna byggnaden :P image138


Postat av: Emilie

Vad kul :) Jag går sam/ekonomi.. Ekonomi är inte riktigt min grej, men men .. :P

2007-04-27 @ 19:09:31
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Emilie

Det är dumt att det är så :/ Vad ville du bli när du började där? Har du något "drömjobb"?

2007-04-27 @ 19:15:00
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

GRATTIS till jobbet, superkul! :)

2007-04-27 @ 19:16:05
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emilie

Aa, att det ska vara så svårt att få jobb om man går vissa linjer och så.

Åh, kul =) Jag älskar djur! Tyvärr mår jag så dåligt av att se dem lida, så jag skulle nog inte klara av att vara veterinär. Vet inte riktigt vad jag vill bli, kanske psykolog eller något.

2007-04-27 @ 22:35:41
URL: http://emiliees.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0