min framtid..

Jag är skapligt less på att vakna astidigt om dagarna trots att man kan sova ut
hur länge som helst... Vad är poängen lixom xD haha.. aja var till ams idag och
snackade om min framtid.. Jag vet fortfarande inte vad jag vill med mitt liv!?
HARU NÅGRA FÖRSLAG??? haha jag vet då fan inte iallafall (a)

Men jag fick lite papper och skit som jag ska gå igenom.. jag är dock inne på att
studera till djurskyddsinspektör då jag brinner för djur och har alltid velat jobba med
djur och har alltid velat sätta dit alla som behandlar djur illa... Man blir så arg (a) haha
Jag har nu bokat tid hos en studievägledare för att se om det är något för mig och se om
det går.. Men lixom flytta till Umeå är väl inget jag vill göra direkt = / men men
måste man så måste man xD hahaha...

ehm ja..idag händer dock inte så mkt... ska väl försöka hitta på något vettigt
att göra idag... har ni någe förslag på vad jag kan göra ? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0