Fredag med Sällskap och sällskapsspel

Ikväll blev jag och Fredrik bjudna till Broberg och Sofie på lite Tacos.. Det var himla gott och en rolig inpulsgrej i vardagen. Asså annars är juh middag något man brukar planera väl? hahah. Iallafall var det gott och man blev mätt så det var väl lyckat haha. Vi var väl där kring halv 6 och efter maten kom Jonas med ett sällskaps spel som jag inte kan uttala xD haha.. picture..något ,.. man ska rita så ni vet nog vad jag snackar om, men i risk för att uttala det fel så säger jag inte mer än så haha.. Iallafall började vi spela det och sen kom även Kalle, Munktell, Malin, Jonas och Annelie... Där satt vi allihopa i soffan och soelade sällskapsspel :) Väldigt trevligt.

Först spelade vi då det där med "picture..." och då vann Kalle, Malin och Munktell fast dem kom in sist.. *morr* men men roligt att det tar vändningar HAHA.. Sen spelade dem " så det kan låta" men det gillar inte jag som alla vet vid det här laget så jag kollade glatt på som vanligt haha... Då vann då Kalle och Jonas med de andra hack i häl kan man säga. Efter massa timmar med spelning kände vi alla att vi hade energin kvar utom Annelie och Tobbe som åkte hem men som var förstårligt då Tobbe skulle upp och jobba vid 4. Så ja det fick gå för denna gången xD hahahha
Vi andra fortsatte då istället med "rita och gissa" som funkar precis lika som "picture..." så det var inga konstigheter här inte xD... Det roliga med detta var att Kalle och Broberg tog ledningen på en gång medan jag, sofie och jonas inte alls fick vara med där ett tag men sen kom vi ikapp (vilket vi hade skojjat om hela kvällen ) och det slutade med att vi var 2 steg ifrån att vinna alltihopa men Broberg tog sista ordet på 3 sekunder -.- men aja.. det är väl så det ska vara? OLIDLIGT SPÄNNANDE xD hahahahha

  

DEt var iallafall askul och ni måste prova det HAHAHAHAH

bilderna på alla roliga ord kommr upp imorgon då jag inte orkar skanna in dem nu (a) men jag lovar..Ni kommer fatta varför vi garva ihjäl oss ibland... Iallafall på brobergs "moskva" *HOST*

Postat av: Jennifer

Jag har också kört så ska det låta haha xD Det är ruuuuligt! (a) hahaha

2007-04-21 @ 08:21:38
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

oj, jag menar så det kan låta hahah xD

2007-04-21 @ 08:22:10
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0