Filmkväll en Fredag ?

Vad är felet då kan man undra... xD men jag var bara glad att det inte blev "så det kan låta" för en gångs skull (a) hahha.. Egentligen ville jag inte ens följa med för mitt huvud var på väg att trilla av men så tråkigt att lägga sig för att sova vid 9 på kvällen oxå så ehm ja... jag följd med ändå hehe...Vi kollade på "Littleman", en rätt bra film faktiskt. Den är sååå rolig och rätt bra gjord då den "lilla killen" inte är liten egentligen utan kroppen spelas av ett riktigt barn, så huvudet på ganstermannen är ditsatt på kroppen då man kan se det vissa gånger om man VET att skådespelaren egentligen är en fullvuxen man men inget man tänker på om man inte vet om det :)
 image141
Little Man får vi följa världens kortaste tjuv Calvin. Calvin och hans pappskalle till partner Percy P anlitas av en gangster för att stjäla den ovärderliga "Drottningdiamanten". Men stöten går åt skogen och de tvingas gömma juvelen i Vanessa Edwards handväska. De följer efter henne hem och upptäcker att Vanessas make Darryl är besatt av att bli pappa. Då knäcker duon ännu en brilliant idé… Calvin byter ut sina streetkläder mot blöjor och låtsas vara en övergiven baby! Darryl gör allt för att visa att han är redo för papparollen, medan Calvin försöker sätta käppar i hjulet innan hans täckmantel avslöjas. Men livet som bebis är ett levande helvete och att återta diamanten är ingen barnlek...

fick betyget 3/5 av Lovefilm och den får nog samma av mig :)


Postat av: Jessica och Lisa

aw tack Madde :)

2007-04-28 @ 11:55:35
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: annette

haha den får jag nog se, fodralet ser sjukt kul ut :D haha.

2007-04-29 @ 20:20:39
URL: http://nettiiisch.blogg.se
Postat av: Linnea

FILMEN ÄR JU KLOCKREN! ne, madde. inte 3/5, jäklat 6/5, men de nu skulle gå! den är ju asrolig:P

2007-07-24 @ 16:56:08
URL: http://linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0