På rätt väg

jag i lödags... man ser iaf lite att jag gått ner... inte i facet dock -.- Men byxorna satt bättre då än sist jag hade dm hehe

Länge sedan jag skrev här nu känner jag men jag hinner inte med alla bloggar, träning, jobb och allt som ska göras haha. I måndag vägde jag mig och mätte mig. Det visde resulat helt klart men jag har tappat bort pappret jag skrivit andra mått på så jag kan inte veta exakt hur mkt jag gått ner Jag hoppas att jag hittar igen det snart :)

Hade iaf gått ner 2 kilo första veckan med GI vilket jag är nöjd med. Hoppas bara det håller i sig. JAg märker dock på kläder att de sitter bättre. De röda byxorna jag köpte från H&M för ett tag sedan tappar jag nästan nu och när jag provade dem första gången fick jag inte igen knappen ahahha. De svarta byxorna jag har idag tappar jag också nästan hela tiden. Det känns bra :) Kul att de äntligen händer något så at säga ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0