090606

Nu är man hemma igen och har "sommarlov" Det innebär att jag kan sätta upp en rutin för träning och motion utan att behöva tänka på att forma det efter skola och jobb. Jag ska försöka klura ut ett schema för kommande veckor. Inte varje dag-träning utan vad jag iaf ska försöka hinna med. Exempel 5 timmar promenad och 2 timmar yoga. Då får jag placera ut de hur jag vill :) Känns bättre liksom :) Allt över det är ju bara en bonus samtidigt är det ingen överdriven träning att känna press över att hinna med. Ja ni förstår nog vad jag menar.

Vägde mig idag också dessutom. Mest bara  för att se hur mycket jag hade gått upp senaste veckorna då jag knappt hunnit med någon träning. Resultatet var över förväntan faktiskt. Jag hade faktistk gått ner. Det känns jättebra :) Nu ska jag se till att bli av med dessa kilon. Jag ska !!! hehe!

Har som mål att gå ner iaf 10 kilo under 3 månader. Borde gå faktiskt.. om jag bara ger mig fan på det eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0