långpromenad i solen

Måndag då och vecka 2 i GI går av stapeln. Igår fuskade jag lite måste jag säga. Jag drack ett glas dricka och lite fullkornschips. Fick extremt dåligt samvete kan jag säga och jag ska därför träna hårt ikväll efter dagis (om jag orkar vill säga HAHA ). 

 

Idag vaknade jag med rätt dåligt humör så jag gick ut och gick en långpromenad i solen med stavarna. Hur skönt som helst men jag kan inte säga att humöret blev så mkt bättre. Jag hoppas bara det går bra att jobba idag för gör det inte det kommer jag sätta mig ner och gråta. Ungefär så känns det nu. SUCK !!!! aja nu blire mello och sen försöka äta ngt innan jag drar

 

hörs sen :)

kramis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0