Vårkänslor

Förmiddagen började med en biltur till Sofia. Jag och Linda tog barnen, barnvagnarna och hundarna med oss ner till Stocka för en promenad runt Stocka. När vi väl hade börjat en promenad åt ett håll vände vi för att gå mot kiosken och köpa lite korvbröd och sådär för att gå tillbaka till Sofia och grilla lite korv i den underbara solen istället. Vilket vi och barnen tyckte var en underbar ide hehe. Jag passade på att ta lite härliga bilder.


Andrea i sin vagn


söta Tindra


Min söta Kevin som ser lite trött ut haha :)


till slut höll de varandras händer hihi

 
jag bakom mina solglasögon och sofia vaktar korvarna



som var suuupergoda :D


Postat av: Linda

GILLA!

2011-03-08 @ 21:26:25
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv. Haha tack! Måste ju göra mitt bästa när du frågade;) Globen jobbet hittade jag på deras hemsida. I höstas sökte jag massa olika jobb överallt, så jag gick in och kollade och då sökte dem extra personal så jag skickade in mitt cv, typ 2veckor senare fick jag ett mail att jag var välkommen på rekyteringsträff så jag gick och så gick jag vidare till gruppintervju/personligintervju och sen fick jag besked att jag fått jobbet:) så jag bara letade runt och hittade det av ren tur egentligen!:) ja det är ju nästan det, med mina 2jobb så är jag uppe i heltid så det känns jättebra, vissa veckor jobbar jag mer än heltid. Det enda är att pluggandet blir lite lidande :/



Jag förstår att han växer och att det går fort, jag märker ju det på Sophia och då har jag ändå inte varit med från början. Ska ni?! Va mysigt:) Skansen är så mysigt! Ja jag bor själv i en liten studentetta. Inte stort men det räcker för mig:) allt som jag behöver finns där. Nej jag är fortfarande singel och älskar det! Jag har för mycket att göra för att orka med ett förhållande nu. Så det är helt själv valt;) jag vill ut och resa mer, kanske plugga utomlands och bara leva medan jag är ung!:)

Va?! Har du bara en termin kvar?!:O tycker det var nyss du började xD haha tiden går så sjukt fort!



Just nu läser jag bara fristående kurser, så en är klar i slutet av mars och då börjar nästa och håller på i 10veckor. Men planen är att börja plugga på heltid till hösten, så ska börja söka utbildningar nu så får jag se vart jag kommer in :)

Men du måste höra av dig när ni är här så får vi försöka boka in nått. Jag kanse drar till USA en sväng i sommar men inget säkert än, men jag hoppas på det. Nu ska jag sluta skriva för detta blev sjuuukt långt! Förlåt!

2011-03-09 @ 08:22:52
URL: http://helenawanglov.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0