Mammaträff igen

Idag var det äntligen dags för en mammaträff och denna gång hos Evelina :) Det var riktigt roligt att se alla igen fast jag har träffat alla på ett eller annat sätt mkt på senaste ändå hehe. Tänkte slänga in lite bilder sen idag. Svårt att få några bra eftersom alla är så rörliga nu för tiden *skratt* men jag försökte iaf :)


Lilla söta Teodor och hans dosa :)


Tindra hade precis vaknat från en liten sovtur :)


Evelina lånade Kevin lite hehe


Försöker Tindra heala Kevin tro? haha Tant Anneli var på besök hon med.


Benjamin var såklart med han också :)


svårt att få med alla.. Martina och Emma gömde sig bakom kameran hela tiden dock.

Under eftermiddagen åkte jag till Ellinor och Teodor i Hudik istället.. men dem bilderna tog jag med mobilen så de kommer någon annan gång :) Fullt upp för oss idag med andra ord
men skoj! :)


Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

ja jag kan ge bort, så att du kan sätta en likadan på bloggen som jag har. :)

2011-03-10 @ 19:52:19
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja men vad kul! Det får vi planera in så fort som möjligt :)

2011-03-10 @ 20:23:30
URL: http://photographybyristo.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0