Bvc

Idag var det dags för besök på bvc som sagt och ja, hur gick det då? Det gick väl bra. Jag blir såklart orolig eftersom han inte hade gått upp så mycket MEN det finns förklaring till allt antar jag. Kevin äter väldigt mycket mat och är inte kräsen alls. Han spyr dessutom inte längre så han får verkligen i sig all näring från maten. Dock rör han väldigt mycket på sig. Är han inte i gåstolen och springer ligger han på golvet och kryper omkring. Han sitter inte ens still i famnen längre så ja, han förbränner väl ganska många kalorier kan jag tänka mig.

Idag vägde han 8710 gram (8390 g för två månader sen) och jag gissade på över 9 kg så det var skapligt fel haha

idag var han dock 72 cm (69 cm sist) så de var som jag trodde där i alla fall hehe.





men det här med vikten känns ju inte bra, men antar att jag får göra lite fetare mat åt honom bara ;) tänk om man hade sådanna problem *skratt*

Postat av: Helena

Ett litet tips om han ska gå upp i vikt är att lägga 1tsk smör i varje måltid, det gör vi med Sophia :)

2011-03-03 @ 20:31:15
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ta´t lungt Madde,det är nog ingen fara! Vi har samma problem vi med,Alina går upp men inte tillräckligt mkt vid varje vägning. Fick rådet att ge henne smör & grädde i maten men det verkar inte hjälpa :( Hon äter ganska mkt om dagarna men ibland är hon trixig med maten men då får man försöka truga i henne. Man kan ju inte tvinga i dom heller men då får man väll hitta på något annat att ge dom :) Men som sagt äter han & mår bra så är det nog ingen fara,tror det är rpecis som du skriver att de rör på sej mer nu bara.

2011-03-04 @ 12:07:14
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gullplutten =)

2011-03-06 @ 09:30:00
URL: http://jennieljungqvist.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0