Del 2

Maj
- renoverade sovrummet helt själv trots höggravid
- var ju ganska ganska stor


Juni:
- slutade min 4:e termin och tyckte det var skönt med sommarlov
- gick mest runt och var tjock haha
- de var nu alla bristningar kom
- Min kompis Sofia och jag hade BF dagarna efter varandra men fick redan 27 juni vilket gjorde mig väldigt glad för hennes skull men blev lite jobbigt när Kevin var inne än haha

Juli:
- Kevin föddes ju 4 Juli


- sen hände det inte så mkt mer än att försöka komma in i rytm som mamma, träffa nyfikna besökare och så vidare. Njuta av vardagen som sagt

Augusti
- skolan började igen och jag fortsatte plugga samtidigt som jag var hemma med kevin. supermamma ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0