Älskade Docka!

Docka ska nu avlivas. Hon är 25 år gammal som redan har en senskada sen hon var yngre och nu har den blossat upp igen och hon är halt på benen. Dock är hon lika pigg och busig i sinnet vilket känns bra ändå :) Jag har fått många fina år med Docka och hon har varit min sköthäst och nu även min första egna ägda häst. Jag kommer alltid att älska Docka och hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3
Nu får hon springa på de gröna ängarna tillsammans med Sessan, Sakta och hennes bästa vän Turk för resten av livet!

 



min vackra Docka! <3


Postat av: Nette

Det är så otroligt hemskt att förlora ett djur, för de är ju som en nära vän..! Någon man spenderat mycket tid med, som man älskar, litar på osv. Men när något hemskt händer, en sjukdom eller skada, så är det bäst som du skrev - att de får springa på de gröna ängarna. Hon har iaf haft ett långt underbart liv, med massor av bra stunder mig dig, som du alltid kommer minnas. Även fast det gör jävligt ont, så känns det bra eftersom de får det bättre. Och man glömmer dom aldrig. :)

2011-01-29 @ 19:44:45
URL: http://netteh.blogg.se/
Postat av: angelica

usch vad hemskt :( våra 2 hästar avlivades 2009 och det känns fortfarande i hjärtat saknar dom enormt mycket <3

2011-01-29 @ 22:09:25


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0