Vem besökte mig?

Nu såhär på lördagsmorgon fick jag sova ut (läs ligga kvar i sängen längre än pojkarna) för en gångs skull.. men jag har inte sovit helt eftersom man hörde Kevin och Fredde dona på utanför sovrummet men ändå. Helt plötsligt känner jag hur "en katt" hoppar upp i sängen och stryker sig bredvid mig. MEN det är ingen katt där. Jag tänkte att de var kanske jag som "drömde" och vänder på mig så jag ligger helt på rygg men då känner jag hur "det" hoppar upp på min mage och liksom drar sig. Går inte att förklara riktigt men jag kände en stor katt och hörde liksom lite hur katten spann..

men en långhårig stor katt jag har aldrig haft så jag vet inte ja.. haha

haha ni tror säkert att jag är galen här haha men jag lovar.. de var så. och det är iof inte första gången de händer. Häftig upplevelse är det i alla fall ;)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0