Slut i skallen

Jag kan säga såhär, aldrig har jag vart så såsig i hjärnan och så fullmatad med information som jag är just nu. Dessa tre dagar har varit fullpackade jan jag säga! Det har varit sjukt tempo och man har gjort allt för att hinna med att göra allt och skriva ner allt som sägs och så vidare. JOBBIGT !! Nu har jag i alla fall "ledigt" till måndag v 7 då det är dags att åka ner igen.

Ledigt var att ta i dock. Jag måste till bibblan och låna massa böcker, läsa typ 23422452 böcker/kompendium tills dess att det är dags att åka in igen. För att inte tala om uppgifter jag har att göra. KILL me please!

Nu ikväll ska jag släppa detta tråkiga arbete och bara slappa i soffan, Kevin sover och har en godispåse framför mig. Perfekt!

God natt!

Postat av: Linda

DU ÄR DUKTIG <3

2011-02-03 @ 22:09:45
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0