Sista dagen på veckan

är redan här.. shit vad veckorna går.. Det är inte klokt. Veckan som kommer kommer inte vara lugn för fem öre känns det som. Jag ska plugga typ 711 timmar om dagen. Måste läsa massor med litteratur och även se en film?! och sen på det ska man ta hand om allt som rör huset och djuren. SEN extra på det har jag en mattläggare att ta hand om också haha. Eller han sköter väl sig själv egentligen men jag ska väl vara hemma och se till att han jobbar ;)

Ikväll är det lugnt vid tvn. Nu kl 9 är det min favoritserie, nämligen WALLANDER på fyran :) Ikväll är det skulden som visas och den har jag faktiskt inte sett ännu så det blir ju perfekt :)

hoppas ni har det underbart :)
kram

Postat av: Alexandra

Men det är ju roligt att det är en film iaf, istället för ännu en bok :D Omväxling förnöjer ;)

2011-02-06 @ 21:05:50
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0