Kevin 7 månader

Idag blir Kevin hela 7 månader. Det är heeeelt sjukt. Vart tar tiden vägen någonstans?! Det är skrämmande haha. Snart är han lika gammal som Andrea var när Kevin föddes, då tyckte man att hon var så stor haha. Helt galet som sagt :p



Idag händer det inte så mycket vad jag vet. Jag ska ner till förskolan och prata praktik och sen ska jag till bibblan och låna lite böcker (förhoppningsvis) Annars blir det lugnt som det ser ut nu i alla fall.




Vad ska ni själva göra denna fredag? :)

Postat av: Malin

ja ska jobba, sen blir de Let´s dance ikväll:)Så ska väl ladda upp inför de. Jag som cyklade till jobbet idag för de e typ inge snö på backen men idag blev de värsta snökaoset suck...

2011-02-04 @ 12:17:38
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Ja visst blir han och detssamma får jag säga! De blir verkligen så stora och som sagt tiden bara flyger fram!



Kram

2011-02-06 @ 18:18:23
URL: http://www.pyttianna.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0